CLUB PENGUIN December: 12 mjesec - Club Penguin Pro Cheats - Blog.hr
Linkovi

Website counter



Club Penguin Pro Cheats

19.12.2008., petak

CLUB PENGUIN December: 12 mjesec

Konačno!!
Konačno su vatrometi tu!! WOOOT!!
A u Ski Lodge...

Sve je puno snijega!!

Postao Helliar, 09:54 - 30.12.2008.


MISIJA 10
WOOOT! Evo kako je preći.
1. Razgovaraj s agentima. Pokazat će se Herbert na ekranima. Uzmi solarni razbijeni uređaj s poda.
2. Idi do The Beach i razgovaraj s agentom.
3. Uzmi Cream Sodu iz Lighthousa.
4. Daj to agentu.
5. Složi cream sodu.
6. Idi u Gift Shop.
7. Pomozi pingvinu.
8. Pogledaj Magnet 3000 i na njegove žice stavi Solarni uređaj.
9. Spoji magnete.

10. Odi u Dock i uzmi špagu od pingvina.
11. Odi u Night Club i na kavez od puffla stavi špagu. Na aparatu digni crvenu ručicu.
12. Iz Spy mobitela uzmi ključ i stavi na aparat.

13. Pogledaj u aparat. Spoji dijelove.
14. Izađi u Town. Nazvat će te agent.
15. Odi u Dock. Pronađi lažnog Herberta.
16. Opet će ti zazvoniti mobitel. Javi se.
17. Odi u Night Club. Vidjet ćeš Herberta.
18. Iz SPY Mobitela uzmi škare i prerežeš špagu tako da kavez padne na Herberta.
19. Nazvat će te Gary. Uzmi Jatpack od agenta.
20. Usmjeri lampe do solarnog aparata.
21. Razgovaraj s agentima. Herbert će nestati.

Ako niste prešli misije prije, možete pogledati guide tour ovdije: http://helliarmissions.blog.hr/

Postao Helliar, 20:57 - 29.12.2008.


NEŠTO SE DOGAĐA U CP
Nešto se događa u Club Penguinu! 26. 12. su trebali početi vatrometi. Nisu.
Danas je trebao završiti Christmas party. Nije.
Danas je trebala doći nova misija. Nije.

ŠTO JE TO???
Postao Zero548, 17:12 - 29.12.2008.

Dobrodošao, Zero548
Helliar:Kao što vidite, došao je novi moderator na ovaj blog. Njegovo ime je Zero548,
sad je počeo igrati Club Penguin.

Zero548: Par riječi od mene. Ponekad ću ja stavljati vijesti i tako. Ako me vidite u Club Penguin, recite "Pozdrav" i slobodno me stavite pod buddy list. Prihvatit ću.
Postali Helliar i Zero548, 16:20 - 28.12.2008.




IGLOO CHEATS
Novi katalog ovdije. WOOOT!!











Postao Helliar, 10:15 - 27.12.2008.


NOVA PORUKA U HQ!!
Došla je još jedna poruka u HQ.


Postao Helliar, 11:47 - 26.12.2008.


MOJ PARTY!!
Ok, bit će moj party.
Datum: 26.12.2008.
Vrijeme: 3:00:00 AM Penguin Standard Time(oko 12 sati za pravo)
Server: Frozen
Mjesta:
1) The Dock
2) The Town
3) Snow Forts
4) The Plaza
5) Forest

P.S. Stavit ću vas pod buddyje. Samo recite "Pozdrav" kad me vidite. Čekat ću vas u kutu The Docka.

Postao Helliar, 12:13 - 25.12.2008.

I COINS FOR CHANGE PORUKA
Svi koji su donirali dobili su poštu.



U novinama pogledajte rezultate.
Postao Helliar, 11:10 - 25.12.2008.


GARYEVA PORUKA
Svi tajni agenti dobili su poruku od G-a...

Postao Helliar, 09:31 - 25.12.2008.

NOVI ULAZ
WOOOT! Baš je fora...

I došao je novi strip!!
I on je fora...
Club Penguin Comic
Postao Helliar, 10:14 - 24.12.2008.

NOVA TREASURE BOOK
Došla je nova Treasure book knjiga.
Evo slika.




















WOOOT!
Postao Helliar, 11:10 - 23.12.2008.

MISIJA I OBAVIJESTI
Nova misija dolazi!! WOOOT!

Dolazi 29.
U HQ je napisano: Be ready agents(Budite spremni agenti).



Coins For Change i Rockhopper su otišli... šteta...
I DODANI SU NOVI SERVERI!!

Postao Helliar, 19:04 - 22.12.2008.


JA I MOJI PRIJATELJI
WOOOOT!! Došli smo do toga!! Svi moji prijatelji su bili tu!! Moja mali "friend" party!!
Ovo su svi moji Club Penguin prijatelji!! WOOOT!!



Relliar, Dgleich, Znasvecko, Road Pirate, Mime777.



Ovo je Dgleich. On je zapravo moj pravi brat. Ne igra često. Zapravo, vrlo rijetko...



Mime777 je moj tajni pingvin za istraživanje.



Relliar je pingvin mog najboljeg prijatelja. Ja sam mu dao ime. Htio sam nešto slično Helliaru...



Road Pirate je moj stari pingvin, isto za istraživanje.



Znasvecko je pingvin moj još jednog najboljeg prijatelja.

Postao Helliar, 11:53 - 22.12.2008.


GIFT KATICE I TREASURE BOOK
Gift kartice za membership!!! WOOT!!



PS. Nemam blage veze kaj je to...


U drugim vjestima: Update za Treasure book! Super!!! Dolazi u ponedjeljak.



Postao Helliar, 18:45 - 20.12.2008.


KONAČNO OVDIJE
DOŠAO JE PETAK!! Što to znači?? Christmas party!!!
U Book Room možete čitati još tri knjige!! Jedna je o Božiću na Rockhopperovom otoku!!!



Ice Rink se vratio!! Jupi!!!


Djedovu bradu možete dobiti u SKI VILLAGE



Djedovu kapu možete dobiti u SNOW FORTS



I novi pin je u SKI LODGE



I Command Room je okićena.
Kvragu, bio sam crn...



Party sneak peak
Party Sneak Peak



COINS FOR CHANGE, ROCKHOPPER, PREDSTAVA I KATALOG
PUNO NOVIH STVARI!!
Došla je nova predstava. Question For The Golden Puffle!







NOVI FURNITURE KATALOG!!








Rockhopperova besplatna kapa...


I COINS FOR CHANGE!


Ja u command room


Evo mene u EPF Command room!


Party sneak peak


Bit će super!!


DAJEM CLUB PENGUIN KODOVE
Ovo su Club Penguin Unlock items online kodovi(koje znam):
K1339X3UV
T2DPK4QQ4
ND276TJKVJYM
Q14T9D2CE

Nisam kriv ako su uzeti!




NOVE STVARI!!!
Rockhopper se može vidjeti na Beaconu!! I ima zelenu traku oko broda...?

Evo trakice.


Došao je i novi katalog!!






















A pin se nalazi u PET SHOP



Nešto bezveze za vas danas...
Došle su nove novine ako niste vidjeli...
Ovo sam ja nacrtao u Paintu. Moje YouTube ime: Digimon12341




Penguin Style Katalog
Dolazi penguin style katalog u petak!! Evo slike.

I sutra dolaze nove novine...



NOVA MISIJA I ROCKHOPPER SE VRAĆAJU!
Nova misija dolazi! Jeeeeeeeeeeeeeeeeee!!!!

Ovo je slika misije, sigurno će biti nešto dobro kao i uvijek.
U drugim vjestima:
Stari dobri prijatelj Rockhopper se vraća! Konačno! Već duuuugo ga nije bilo. Nemože se još vidjeti na Beaconu, ali stalno gledajte. Za par dana ćemo ga vidjeti...


Došao je novi strip!
Club Penguin Comic
Baš je fora he-he.



VAŠA PITANJA
Vaša pitanja konačno su ovdje
FLIP-FLAP32: Zašto se tvoje ime prikazuje kao Penguin58142369, a zoveš se Helliar?
Vidiš, Club Penguin mi je rekao kako riječ "Hell"(pakao)vrijeđa druge pingvine. Zato se zovem: Penguin58142369.
DJ ROX: Koliko imaš ovaj blog?
Ovaj blog imam samo dva-tri tjedna.
GOLD GLEGLE: Kako ti se daju pisati svi ovi cheatovi?
Ha, malo truda i zabave. Sve se može.
RIO MARE PATE: Ja imam svoj blog i neznam staviti slike. Kako ti možeš?
Ja sam ti stari maher. Hehe. Kopiraš URL slike i zalijepiš na post.

Hvala na pitanjima!

- 10:53 - Komentari (8) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Dijeli pod istim uvjetima.

< prosinac, 2008 >
P U S Č P S N
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31        

Veljača 2009 (2)
Siječanj 2009 (26)
Prosinac 2008 (4)
Studeni 2008 (1)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

O meni, Helliaru...

Ime: Helliar
Password: ***********
Rođen: 01.06.2008.
Najčešće nosi: Naranđastu rock majicu, naranđaste rock tenisice, sive štitnike na ruci, naranđastu rock kosu
Boja: crvena
Status: Member
Zanimanje: Tajni agent, slastičar, Turistički vodič, spasilac, vatrogasac, klaun, radnik, kopač i još puno drugih...

Serveri na koje idem:
a) Alpine
b) Frozen
c) Fjord



Catalog Update






Mimo777 & Club Penguin Gang!


Helliar's Mission Guide
Club Penguin Elite Penguin Force Cheat
Helliar's Club Penguin Secrets
Helliar's Parties
Helliar's YouTube Channel



Club Penguin
Club Penguin - Waddle around and meet new friends!


Glasanje!
Kako ste saznali za ovu stranicu?
Preko prijatelja!
Tražio preko weba...
Potpuno slučajno!
Vidio sam na drugoj stranici!








window.gdprAppliesGlobally=true;(function(){function a(e){if(!window.frames[e]){if(document.body&&document.body.firstChild){var t=document.body;var n=document.createElement("iframe");n.style.display="none";n.name=e;n.title=e;t.insertBefore(n,t.firstChild)} else{setTimeout(function(){a(e)},5)}}}function e(n,r,o,c,s){function e(e,t,n,a){if(typeof n!=="function"){return}if(!window[r]){window[r]=[]}var i=false;if(s){i=s(e,t,n)}if(!i){window[r].push({command:e,parameter:t,callback:n,version:a})}}e.stub=true;function t(a){if(!window[n]||window[n].stub!==true){return}if(!a.data){return} var i=typeof a.data==="string";var e;try{e=i?JSON.parse(a.data):a.data}catch(t){return}if(e[o]){var r=e[o];window[n](r.command,r.parameter,function(e,t){var n={};n[c]={returnValue:e,success:t,callId:r.callId};a.source.postMessage(i?JSON.stringify(n):n,"*")},r.version)}} if(typeof window[n]!=="function"){window[n]=e;if(window.addEventListener){window.addEventListener("message",t,false)}else{window.attachEvent("onmessage",t)}}}e("_tcfapi","tcfapiBuffer","tcfapiCall","tcfapiReturn");a("_tcfapiLocator");(function(e){ var t=document.createElement("script");t.id="spcloader";t.type="text/javascript";t.async=true;t.src="https://sdk.privacy-center.org/"+e+"/loader.js?target="+document.location.hostname;t.charset="utf-8";var n=document.getElementsByTagName("script")[0];n.parentNode.insertBefore(t,n)})("03c24551-d648-4df2-98f9-2ed3dd7b05a8")})();